XXVI. OTC Konference

29. února 2024 Hotel Kings Court Prague + online

Nové příležitosti pro úspěšné řízení značky, tržeb a nákladů aneb efektivita off/on-line spolupráce s řetězci, aliancemi a nezávislými lékárnami a úspěšné kampaně roku 2023.

 

MODERÁTOR: Michal Krejsta, Generální ředitel Lexum a.s., Předseda představenstva SAPOCH, z.s., Výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK, Výkonný tajemník APDZ

Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

09.00 – 09.30 hod. Registrace účastníků

09.30 – 11.30 hod. – BLOK č. 1 SOUČASNÝ TRH, VÝVOJ A BUDOUCÍ TRENDY OTC/DS

  • 09.30 – 10.00 hod. Úvod konference
    Michal Krejsta, Generální ředitel Lexum a.s., Předseda představenstva SAPOCH, z.s., Výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK, Výkonný tajemník APDZ
  • 10.00 – 10.30 hod. Samoléčba – příležitosti a rizika
    Petr Fifka, místopředseda, Výbor pro zdravotnictví PSP ČR
  • 10.30 – 11.00 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
    Juraj Pavlík, Director,Offerings & Data Sources, IQVIA
  • 11.00 – 11.30 hod. Detailní pohled na český a slovenský e-commerce trh
    Martin Fiala, Principal, Consulting, IQVIA

11.30 – 13.00 hod. – BLOK č. 2 MARKETINGOVÉ TRENDY A NOVINKY NA TRHU OTC A DS

  • 11.30 – 12.00 hod. Vývoj social media v roce 2023, trendy a novinky. Nové a inovativní přístupy budování značky v digitálním prostředí. Ukázka exkluzivní case study z roku 2023 – Zvýšení povědomí a prodejů pro volně prodejný lék
    Vojtěch Lambert, Executive Director, LCG New Media, s.r.o.
  • 12.00 – 12.30 hod. Svět za bublinou
    Petr Tomáš, Consumer Research Skillhead, GroupM
  • 12.30 – 13.00 hod. Proč nejste vidět?
    Ondřej Bystroň, Head of Retail Design, Czech Promotion

13.00 – 14.00 hod. hod. Přestávka na oběd

14.00 – 17.00 hod. – BLOK č. 3 OFF-LINE VS. ON-LINE PŘÍLEŽITOSTI ÚSPĚŠNÉ SPOLUPRÁCE MEZI LÉKÁRNAMI A VÝROBCI SE ZAMĚŘENÍM NA TOP OTC/DS KATEGORIE

  • 14.00 – 14.45 hod. Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
    Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
  • 14.45 – 15.30. hod. Transformace on-line lékárny v době post-covidové
    Petr Kasa, CEO, pilulka.cz
  • 15.30 – 16.15 hod. Vliv komerčních nástrojů a odbornosti na růst produktů a kategorii 
    David Čechlovský, Business Development Manager, Dr. Max
  • 16.15 – 17.00 hod. Doporučování a marketingová podpora v prostředí BENU lékáren (příklady kampaní 2023) a off-line vs. on-line vývoj vybraných TOP kategorií
    Michaela Táborská, Marketing Director, BENU