09.00 – 09.30 hod. Registrace účastníků
09.30 – 11.30 hod. – BLOK č. 1 SOUČASNÝ TRH, VÝVOJ A BUDOUCÍ TRENDY OTC/DS
- 09.30 – 10.00 hod. Úvod konference
Michal Krejsta, Generální ředitel Lexum a.s., Předseda představenstva SAPOCH, z.s., Výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK, Výkonný tajemník APDZ - 10.00 – 10.30 hod. Samoléčba – příležitosti a rizika
Petr Fifka, místopředseda, Výbor pro zdravotnictví PSP ČR - 10.30 – 11.00 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
Juraj Pavlík, Director,Offerings & Data Sources, IQVIA - 11.00 – 11.30 hod. Detailní pohled na český a slovenský e-commerce trh
Martin Fiala, Principal, Consulting, IQVIA
11.30 – 13.00 hod. – BLOK č. 2 MARKETINGOVÉ TRENDY A NOVINKY NA TRHU OTC A DS
- 11.30 – 12.00 hod. Vývoj social media v roce 2023, trendy a novinky. Nové a inovativní přístupy budování značky v digitálním prostředí. Ukázka exkluzivní case study z roku 2023 – Zvýšení povědomí a prodejů pro volně prodejný lék
Vojtěch Lambert, Executive Director, LCG New Media, s.r.o. - 12.00 – 12.30 hod. Svět za bublinou
Petr Tomáš, Consumer Research Skillhead, GroupM - 12.30 – 13.00 hod. Proč nejste vidět?
Ondřej Bystroň, Head of Retail Design, Czech Promotion
13.00 – 14.00 hod. hod. Přestávka na oběd
14.00 – 17.00 hod. – BLOK č. 3 OFF-LINE VS. ON-LINE PŘÍLEŽITOSTI ÚSPĚŠNÉ SPOLUPRÁCE MEZI LÉKÁRNAMI A VÝROBCI SE ZAMĚŘENÍM NA TOP OTC/DS KATEGORIE
- 14.00 – 14.45 hod. Aktuální a budoucí legislativní novinky v oblasti volně prodejného sortimentu v lékárně, doporučení z rozhodovací praxe, stanoviska dozorových orgánů
Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o. - 14.45 – 15.30. hod. Transformace on-line lékárny v době post-covidové
Petr Kasa, CEO, pilulka.cz - 15.30 – 16.15 hod. Vliv komerčních nástrojů a odbornosti na růst produktů a kategorii
David Čechlovský, Business Development Manager, Dr. Max - 16.15 – 17.00 hod. Doporučování a marketingová podpora v prostředí BENU lékáren (příklady kampaní 2023) a off-line vs. on-line vývoj vybraných TOP kategorií
Michaela Táborská, Marketing Director, BENU