DEN 1, 1.10.2019
08.30 – 09.00 hod.: Registrace účastníků
DOPOLEDNÍ BLOK Č. 1: 09.00 – 11.00 HOD.
Trh, jeho vývoj a trendy včetně legislativních změn a očekávání
09.00 – 09.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v EU, CEE a České republice vs. Slovensko. Dynamika klíčových kategorií včetně elementů jejich růstu
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Associate Director, Offering Management, IQVIA
09.45 – 10.15 hod. Launch produktu, hraniční přípravky a účinné látky v lécích a doplňcích stravy
Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
10.15 – 10.45 hod. Penetrace vs. kanibalizace v omnichannel prostředí Pilulka lékáren?! Příklady kampaní z reálného prostředí e-shopu řetězce a aliance
Mgr. Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny a.s.
10.45 – 11.00 hod. Přestávka na kávu
DOPOLEDNÍ BLOK Č. 2: 11.00 – 13.30 HOD.
Nákupní zvyklosti a chování populace a související motivace expedientů
11.00 – 11.30 hod. Nákupní zvyklosti a chování populace ČR a související motivace k nákupu (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Mgr. Markéta Šafová, nezávislý konzultant
11.30 – 12.00 hod. On-line nakupování v segmentu lékárna a zdraví a celková změna chování a zvyklostí v ecommerce
Ing. Jan Penkala, nezávislý konzultant v e-commerce a digitálním marketingu
12.00 – 12.45 hod. Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a content & in-bound social marketing v kategorii zdraví
KOVY, Karel Kovář, youtuber, vloger, influencer
12.45 – 13.30 hod. Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
Mgr. Martina Říhová, CEO, Active Radio a.s. (mediální skupina)
13.30 – 14.30 hod. Přestávka na oběd
ODPOLEDNÍ BLOK Č. 3: 14.30 – 18.00 HOD.
Vybrané kategorie (Péče matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina) a jejich struktura komunikace, distribuce, vizibilita, doporučování a nákupní chování
14.30 – 15.15 hod. Nákupní zvyklosti a chování v míst aktivního prodeje u kategorií Péče o matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Mgr. Markéta Šafová, nezávislý konzultant
15.15 – 15.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu v České republice v kategoriích Péče o matku a dítě, Dermatokosmetika, Oftalmologie a Veterina
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Associate Director, Offering Management, IQVIA
15.45 – 16.15 Přestávka
16.15 – 17.00 hod. Úspěšný marketing a struktura komunikace v kategorii Péče o dítě a matku, Dermatokosmetika a Veterina (CatMan. distribuce, vizibilita, doporučování, apod.)
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max
17.00 – 17.45 hod. Úspěšné projekty z vybraných kategorií
Ing. Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency
19.00 hod. Společenský večer
DEN II, 2.10.2019
DOPOLEDNÍ BLOK Č. 4: 09.30 – 13.00 HOD.
Příležitosti a rizika ve spolupráci výrobce s lékárnami dle jejich segmentů (řetězce, aliance, nezávislé lékárny)
09.30 – 10.30 hod.
Vývoj lékárenských aliancí ve Slovenské republice – čím se odlišují a jak zajišťují efektivitu marketingových investic výrobců v místě prodeje
Mgr. Štefan Póch, Head of Marketing Department PHOENIX zdravotnícké zásobovanie, a.s. Slovensko
Mgr. Róbert Ďuriš, Výkonný riaditeľ / CEO, Vaša Lekáreň, družstvo
10.30 – 11.00 hod.
Vývoj řetězců aliancí a veřejných lékáren v rámci celku i klíčových TOP 5 ATC/ kategorií Rx, OTC a DS
Ing. Tomáš Khorel, Head of Consulting CZ&SK, IQVIA
11.00 – 11.30 hod.
Data jako klíčový faktor pro řízení řettězce a spolupráci s dodavateli
Ing. Michal Jurča, COO, BENU Lékárna
11.30 – 12.00 hod. Přestávka na kávu
12.00 – 12.30 hod.
Exkluzivní spolupráce jako vrchol efektivního řízení tržeb, značky a nákladů – příklady z kampaní roku 2019
Mgr. Hana Bambulová, MBA, Komerční ředitelka, Dr. Max
12.30 – 13.00 hod.
Zákaznický servis jako nová služba pro pacienty
Ing. Michal Jurča, COO, BENU Lékárna