09.00 – 18.00 hod.
Moderátor: PharmDr. Michal Krejsta, MBA, Generální ředitel/ Předseda představenstva LEXUM a.s., Tajemník AVEL ČR, AVEL SK
Registrace účastníků: 08.30 – 09.00 hod.
Dopolední program konference: 09.00 – 13.00 hod.
1/ TRH A LEGISLATIVA V ČR vs. SK
09.00 – 09.45 hod. Velikost a vývoj OTC/DS trhu České republiky vs. Slovensko a dynamika klíčových kategorií včetně element jejich růstu
RNDr. Hynek Valerián, CSc., MBA, Senior Manager, Offering Management, IQVIA
09.45 – 10.15 hod. Volně prodejné přípravky v lékárně a aktuální legislativa: vývoj, změny a praktické příklady (rizika a příležitosti reklamy)
Mgr. Libor Štajer, advokát, partner, KMVS advokátní kancelář, s.r.o.
2/ NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ A ZVYKLOSTI PO SEGMENTECH A OTC KATEGORIÍCH
10.15 – 10.45 hod. Nákupní zvyklosti obyvatel ČR v jednotlivých kategoriích a hodnota a vlastní odpovědnost ke zdraví (prezentace výsledků omnibusového šetření v populaci ČR)
Prezentace z loňského roku
Mgr. Markéta Šafová, Head of Healthcare Research, ppm factum research s.r.o.
10.45 – 11.15 hod. Mediální struktura komunikace u nejsilnějších a nejslabších značek farmacie – praktické příklady pro využití reálných příležitostí v současném trendu
Ing. Petr Uchytil, MBA, Strategic Marketing Director, Lagardere Active
11.15 – 11.30 hod. Coffee break
3/ INTERNETOVÉ LÉKÁRNY A E-SHOPY V PROSTŘEDÍ OTC OMNICHANNELU
11.30 – 12.00 hod. Penetrace vs. kanibalizace v omnichannel prostředí Pilulka lékáren?! Příklady kampaní z reálného prostředí e-shopu řetězce a aliance!
Mgr. Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK, Pilulka Lékárny, a.s.
12:00 – 12:30 hod. Je vůbec omnichannel u OTC v e-farmacii realitou?
Jakub Rož, CEO, Flow Media
12.30 – 13.00 hod. Aktuální příležitosti farmaceutického výrobce v on-line a e-farmacii: vyhodnocení trendu e-shopů v posledních letech a budoucí vývoj internetové vs. kamenné lékárny
Ing. Karel Klodner, výkonný ředitel Lekarna.cz/Mojalekaren.sk
Přestávka na oběd: 13.00 -14.00 hod.
Odpolední program konference: 14.00 – 18.00 hod.
4/ MOTIVACE LÉKÁRNÍKŮ A LABORANTŮ PRO DISPENZACI OTC A PŘÍPRODEJ
14.00 – 14.30 hod. Nové výzvy a příležitosti pro lékárny
Rudolf Matějka, ředitel zdravotnické divize, DRFG, s.r.o.
14.30 – 15.00 hod. Efektivita screeningových programů v lékárnách – výstupy z měření cévního zdraví a dopad na tržby a spolupráci s výrobci? Novinky ve spolupráci s výrobci pro tvorbu jejich značek
Jaroslav Kozák, Alphega manager, Alliance Healthcare, s.r.o.
5/ ŘETĚZCE, ALIANCE, NEZÁVISLÉ A ÚSTAVNÍ LÉKÁRNY – EFEKTIVITA SPOLUPRÁCE VÝROBCE
15.00 – 15.30 hod. CRM v řetězci lékáren: Efektivní cesta k budování loajality klienta
Mgr. Hana Bambulová, MBA, obchodní ředitelka, Dr. Max
15.30 – 16.00 hod. Klientský program – synergie slev a vystavení v prostředí řetězce
Ing. Michal Jurča, provozní ředitel, BENU Česká republika a.s.
16.00 – 16.30 hod. Coffee Break
16.30 – 17.00 hod. Efektiní spolupráce výrobce, virtuálního řetězce a lékárny
Ing. Filip Debef, CEO CYRMEX
17.00 – 17.30 hod. Jak úspěšně expedovat OTC a odborný příprodej v praxi?
PharmDr. Libor Číhal, CYRMEX
17.30 – 18.00 hod. Ústavní lékárny a jejich atraktivita pro OTC/DS prodej – jak zvýšit záchyt Rx?
PharmDr. Tomáš Florian, Lékárny AGEL