PROGRAM:
08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků
09.00 – 12.00 hod. Dopolední část programu
David Seibert, Business Expandist, www.expandist.com
Jakub Rož, Flow Media www.flowmedia.cz
Key to success: Jak být v ČR úspěšný při omnichannel aktivitách, výhled na dalších 10 let, na co si dávat pozot. Jak pragmaticky nastartovat omnichannel I pro velmi malou firmu?
Tomáš Khorel, IQVIA www.iqvia.com
Všudepřítomná data nám dávají možnost zefektivnit a zlepšit výsledky našich kampaní. Zásadní otázkou zůstává, jak je zpracovat a jak v nich najít smysluplný výstup. Prezentace přináší vhled do nejtěžší disciplíny digitální komunikace:
Jaké přínosy přináší integrace mezi systémy a pokročilé vyhodnocení dat pro marketingové kampaně? Jaké moderní nástroje můžeme použít pro lepší targeting? Jaká data nás obkolopují a jak je můžeme využít pro efektivní prodej?
Jan Chalas, ArcIT Consulting www.arcit.cz
12.00 – 13.00 hod. Přestávka na oběd
13.00 – 17.00 hod. Odpolední část programu
Účastníci panelu expertů: Michal Krejsta, Libor Štajer, Rudolf Matějka, Martin Šlégl, David Seibert
Prezentace z oblasti farmacie a zdravotnictví:
Tomáš Šebek, Meditorial http://www.meditorial.cz/
„Nové“ nástroje v online marketingu OTC přípravků – case study
Vladimír Keršner, PharmaLink www.pharmalink.cz
Zpracování několika kampaní z prostředí e-shopu
Jan Ježek, Pilulka.cz www.pilulka.cz
Plánujeme mintichannel kampaň krok za krokem – přípradová studie na imaginárních Rx produktu
Nikola Kapnisti, Roche, s.r.o. www.roche.com
Ivana Kalmusová, Nikola Kapnisti, Roche, s.r.o. www.nenechtonahode.cz
David Dostal, FetView www.fetview.com/cs/
Zde naleznete informace k naší nejbližší konferenci na podobné téma.