X
Moderátor celé konference: Michal Krejsta, generální ředitel, LEXUM a.s., výkonný tajemník AVEL ČR a AVEL SK
Program konference: 09.00 – 17.00 hod.
08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků
09.00 – 13.00 Dopolední část konference
- Digitální marketing ve farmaceutickém průmyslu v ČR – jak si stojíme ve srovnání s EU a CEE? Jaké jsou nejúspěšnější případové studie?
Martin Šlégl, General Manager CZ & SK, IQVIA - Novinky ve světě e-commerce a digital marketingu: Content & In-bound social marketing, Využití a přínosy influencerů pro brand awareness a inbound marketing
KOVY, Karel Kovář, youtuber, vloger - Telemedicína uLekare.cz vs. in-bound marketing
Tomáš Šebek, Managing Director, Meditorial
11.00 – 11.30 hod. Coffee Break
- Video jako nástroj komunikace a edukace
Petr Dvořák, Product Manager, EDUWIN - Ekosystém in-bound marketingu
Robert Svoboda, ředitel, Focus Agency - In-bound řetězce a on-line novinky
Michal Hanáček, COO, ředitel pro online a distribuci CZ/SK/RO, Pilulka Lékárny
13.00 – 14.00 Přestávka na oběd
14.00 – 17.00 Odpolední část konference
- Sociální sítě a jejich rizika a příležitosti
Jakub Rož, CEO, Flow Media - Pohled do zákulisí vzdělávání lékáren online
Patrik Dolák, Product Manager, Health Communication - Klientský program řetězce a integrované sociální kampaně
Jiří Navrátil, Executive Director for e-commerce, Dr. Max
15.30 – 16.00 hod. Coffee Break
- Případová studie: Multimediální kampaň: Marťánci Futura
Johana Radostová, Brand Manager a Petr Kálal, Digital Manager CZ/SK, Walmark, a.s. - Způsoby e-komunikace kojenecké výživy na odbornou a laickou veřejnost, využití influencerů na sociálních sítích
Martin Myrdacz, Health Care Nutrition Director CZ, NUTRICIA
Po celou dobu konference bude pro konzultace přítomen advokát Mgr. Libor Štajer, který se dlouhodobě specializuje na oblast regulace komunikace, tedy i reklamy léčivých přípravků.