Marketing ve farmacii a zdravotnictví – konference

3. října 2024 Hotel Botanique Praha 8, Sokolovská 11 + online
Program akce i s přílohami (vyžadováno heslo)
X
Zadané heslo není správné

08.30 – 09.00 hod.         Registrace účastníků

09.00 – 11.00 hod.          BLOK 1

  • Přehled trhu ČR, SR a jeho vývoj – Martin Polívka, IQVIA, Anastasie Halas, Cogvio
  • Pacientský sektor a možnosti spolupráce s výrobci léčiv –  Rýza Blažejovská, Migréna-help
  • Zákon o regulaci reklamy ve farmacii – připravovaná novela v kostce – Libor Štajer, KMVS advokátní kancelář
  • Změna systému sběru a vyhodnocování dat (cookies) – jak efektivně pracovat s daty v nové skutečnosti – Vojtěch Lambert, LCG New Media

11.00 – 11.30 hod.          Přestávka

11.30 – 13.00 hod.          BLOK 2

  • Prevence a samoléčba – jak to dělá Dr. Max – Hanka Bambulová
  • Jak komunikují nemocnice v českém prostředí ? Exkluzivní porovnání marketingových aktivit několika českých nemocnic – Vojtěch Lambert, LCG New Media

13.00 – 14.00 hod.          Přestávka na oběd

14.00 – 16.30 hod.          BLOK 3

  • Zapojení státních institucí, pacientských organizací a soukromého a neziskového sektoru do projektů prevence závažných onemocnění – poslanec Petr Fifka
  • Trochu jiný přístup k zákazníkům v oblasti léků na předpis – Nikola Kapnisti, Roche
  • “Postavme se k tomu čelem“ – ukázka kampaně na podporu osvěty problematiky rakoviny prostaty – Kateřina Nosek, Novartis Česká republika
  • „Life after stroke“ – kampaň snů převedená do praxe – Lucie Borská, Ipsen Pharma

16.30 – 17.00 hod.          Přestávka

17.00 – 18.00 hod.          BLOK 4

  • Využití AI v časné intervenci očních onemocnění – Jiří Krůta, Martin Gabriel, Apollo Data
  • Využití AI v prostředí farmacie a zdravotnictví – Miloš Čermák, český novinář, komentátor, spisovatel a stand-up komik