Pro našeho klienta, významnou farmaceutickou společnost, působící v oblasti léčby vzácných onemocnění hledáme posilu do administrativy, pro činnosti spojené s každodenním chodem kanceláře se sídlem v Bratislavě. Pozice je definována na poloviční úvazek.
Hlavní odpovědnosti:
- Zajištění chodu recepce kanceláře
- Podpora prodejního týmu
- Správa smluv
- Administrace datových procesů
- Organizace akcí – kongresů, interních a obchodních setkání
- Podpora finančního oddělní CZ/SK
Předpoklady pro pozici:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Znalost MS Office
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Zkušenosti v administrativě
- Dobrá znalost kancelářských procesů
Očekávané vlastnosti uchazeče/ky:
- Výborné komunikativní dovednosti
- Schopnost navazovat a udržovat dobré mezilidské vztahy
- Efektivně plánovat a organizovat čas
- Dovednost řešit problémy a vyhodnocovat priority
Nabízíme:
- Perspektivní zaměstnání u renomované společnosti
- Zaměstnanecké benefity
- Flexibilní pracovní dobu
- Úvazek na 4 hodiny denně
V případě, že Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaše CVs doplněné fotografií a motivačním dopisem na adrese . Na případné doplňující informace rádi odpovíme na mobilu 602 284 152.