Pro našeho klienta, originální farmaceutickou společnost, hledáme vhodné kandidáty se zkušeností v marketingu volně prodejných léčiv pro vybudování nové OTC divize v terapeutických oblastech GASTRO a VASCULAR.
Hlavní pracovní úkoly a odpovědnosti:
- Vyvíjí a implementuje plán značky země v plném souladu s plánem mezinárodní značky
- Navrhuje národní prodejní cíl a dosahuje dohody s marketingovým manažerem / obchodními manažery
- Analyzuje průzkum trhu a vyvíjí POA
- Připravuje a realizuje uvedení nových produktů na trh v souladu s regionálními a místními obchodními plány
- Navrhuje a realizuje propagační/obchodní aktivity v souladu s mezinárodní značkou a klíčovými sděleními
- Připravuje mediální plánování a jeho realizaci ve spolupráci s marketingovým ředitelem a mediální agenturou
- Motivuje obchodníky k aspiraci na značku (cyklus a zahajovací schůzky)
- Rozvíjí produktivní pracovní spolupráci s obchodním manažerem/REPS/KAM za účelem implementovat marketingovou strategii do realizovatelných plánů
Klíčové kompetence:
- Dobré dovednosti projektového a procesního řízení a schopnost pracovat na více úkolech a efektivně upřednostňovat práci pro dosažení týmových a individuálních cílů
- Prokazuje silné průmyslové znalosti a obchodní přístup
- Demonstruje schopnosti vytváření sítí
- Uplatňuje pokročilé komunikační a prezentační dovednosti
- Přebírá iniciativu a jedná proaktivně, nadšeně a kreativně
- Komunikuje efektivně na všech úrovních jak interně, tak externě a (mezi)národně
Požadované vzdělání, praxe a specializované znalosti:
- Vysokoškolské vzdělání (výhodou obchod nebo marketing)
- Minimálně 2-3 roky úspěšné marketingové praxe v řízení značek FMCG/OTC
- Plynulá znalost angličtiny – ústní i písemná komunikace
- Finanční a rozpočtové dovednosti
- Znalost práce na PC (programy MS Office)
V případě Vašeho zájmu se budeme těšit na zaslání Vašeho CB. Bližší informace rádi zodpovíme na emailu , mobilu 602 284 152.