X
08.30 – 09.00 hod. Registrace účastníků
09.00 – 11.00 hod. BLOK 1
- Přehled trhu ČR, SR a jeho vývoj – Martin Polívka, IQVIA, Anastasie Halas, Cogvio
- Pacientský sektor a možnosti spolupráce s výrobci léčiv – Rýza Blažejovská, Migréna-help
- Zákon o regulaci reklamy ve farmacii – připravovaná novela v kostce – Libor Štajer, KMVS advokátní kancelář
- Změna systému sběru a vyhodnocování dat (cookies) – jak efektivně pracovat s daty v nové skutečnosti – Vojtěch Lambert, LCG New Media
11.00 – 11.30 hod. Přestávka
11.30 – 13.00 hod. BLOK 2
- Prevence a samoléčba – jak to dělá Dr. Max – Hanka Bambulová
- Jak komunikují nemocnice v českém prostředí ? Exkluzivní porovnání marketingových aktivit několika českých nemocnic – Vojtěch Lambert, LCG New Media
13.00 – 14.00 hod. Přestávka na oběd
14.00 – 16.30 hod. BLOK 3
- Zapojení státních institucí, pacientských organizací a soukromého a neziskového sektoru do projektů prevence závažných onemocnění – poslanec Petr Fifka
- Trochu jiný přístup k zákazníkům v oblasti léků na předpis – Nikola Kapnisti, Roche
- “Postavme se k tomu čelem“ – ukázka kampaně na podporu osvěty problematiky rakoviny prostaty – Kateřina Nosek, Novartis Česká republika
- „Life after stroke“ – kampaň snů převedená do praxe – Lucie Borská, Ipsen Pharma
16.30 – 17.00 hod. Přestávka
17.00 – 18.00 hod. BLOK 4
- Využití AI v časné intervenci očních onemocnění – Jiří Krůta, Martin Gabriel, Apollo Data
- Využití AI v prostředí farmacie a zdravotnictví – Miloš Čermák, český novinář, komentátor, spisovatel a stand-up komik